- årets första grillning =)

yes idag blev det årets första grillning med jossan, sara, mia och mats =) mysigt ute i det fina kalla vädret, kallt var det men ändå soligt och fint !! snart måste det göras om :)


sen blev det en lång och härlig promenad med jossan och sara.. =) som vi ska sattsa på några gånger i veckan jag och jossan och såklart får andra vara med oxå =)


vart finns du då jag behöver dig som mest ??
trodde du kanske var lite intresserad iaf..men jag undrar ju, säkert någon som sagt nått skit...men isf kan ni ju leva ert eget liv istället för att bry er...men vad vet jag !! inte så jävla mycket iaf...
jag undrar bara vad som hänt ?
förut pratade vi typ varje dag men nu aldrig !
livet är allt konstigt...
och jag saknar vissa saker mycket !


- glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya ! så sant så sant !

längtar lite till helgen, ska bli mysigt på lördag..även fast jag måste jobba först :( men jobba lär man ju göra..


och nu har jag träningsångest med...:( måste ju ta och träna snart...inne på tredje veckan utan gym nu..:( men nu är allt bra igen :) så lär ta upp allt !

för tillfället känns det bara som att det är en sak som jag bryr mig om..och jag är glad att du finns..vet inte hur jag skulle klara mig utan dig i mitt liv..kan inte förestella mig ett liv utan dig och det vet du !! finns ingen som du ! <3

jag längtar =)

nu väntar min sköna säng på mig ! så dax att sova ett tag =) innan man ska upp till jobbet...


Pusss och kram / Lindaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0