- hjärtat <3

Egentligen har jag inte så mycket att skriva !! men ska försöka få till några rader :)

- Gör mig hel och lycklig tack !!!!

Ledig imån =) sen blir jobb hela påskhelgen..känns inte allt för kul..men men så är livet ! man kan inte alltid få det man vill, jag önskar att jag kunde få nått som jag vill, men så är det inte..:/

tvätta imån och sen träna och sen påskmat hos mamma och pappa :) för hinner ju inte äta med dom i helgen !
på lördag blir det mat och påskägg hos sara :) sen kan det bli så att jag följer med dom ut på krogen, vi får se hur trött jag är när vi kommer så långt :) för ska ju som sagt var jobba i helgen !

ska åka en sväng till blåkulla med =) det är ju påsk och allt ; )

- Ab imo pectore ,   =)



- jag älskar dig !


/ Liiindaa *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0