- ingen rubrik !

jag undrar hur allt kunde bli såhära..saknar ju dig :(
det känns som jag försöker iaf eller jag vet inte, men det verkar inte hjälpa..
jag vet inte vad jag ska göra nu, allt känns bara så fel !
det värsta är att om nån säger en sak och sen inte gör så då blir jag bara så besviken :(
det hela handlar ju bara om så fåniga saker..:(
men jag vet inte vad jag ska göra..:(
vill inte det ska va så här mellan oss !



kollar nu på OC :) så längesen jag såg det sist :) låna avsnitt 1-4 av mia...shit vad jag saknar att kolla på oc :)  tillbaka till gamla tider känns det som !


ledig imån :) ska då iväg med mamma en sväng tror jag :) och kika på lite bilar tror ja :)


Jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig, du betyder allt och jag klarar mig inte utan dig ! 
-
Jag Älskar Dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0